Kalite Politikamız

Kalite Politikamız

Müşterilerimizin değişen ihtiyaç ve beklentilerini en üst seviyede karşılayabilmek ve en iyi iş sonuçlarını elde edebilmek için, tüm iş süreçlerinin, çalışanların katılımı ile sürekli iyileştirilmesi, çevik, etkin çözümler üreterek, sürekli iyileşmeyi ve ilerlemeyi sağlayabilen, ahlaki değerlere saygılı, sektöründe rekabet gücü yüksek olan bir firma kültürü oluşturmaktadır. 

Bizim için kalite; üretimle insanın kendisine olan saygısının birleştiği noktadır. Ürettiğimiz her yapı bu saygının göstergesi olmalıdır.

Müşteri odaklı süreç yaklaşımımızın ve sürekli iyileştirme prensibimizin gereği ISO 9001 Kalite Yönetim, ISO 14001  Çevre Yönetim ve OHSAS 18001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemleri kullanmaktadır.

In order to meet the changing needs and expectations of our customers at the highest level and to achieve the best business results, continuous improvement of all business processes with the participation of employees, agile, effective solutions, continuous improvement and progress, respectful of moral values, competitive in the industry creates a company culture.

Quality for us; It is the point where production and human self-respect converge. Every building we produce should be an indicator of this respect.

ISO 9001 Quality Management, ISO 14001 Environmental Management and OHSAS 18001 Occupational Health and Safety Management Systems are used in accordance with our customer-oriented process approach and continuous improvement principle.